Thursday, September 10, 2009

Sezonul anime de toamna 2009

Zic ca vremea sa aruncam o privire la ce ne ofera sezonul anime de toamna. Asa cum am mai spus, sezonul de anul acesta nu e nici pe departe atat de spectaculos ca cel de anul trecut insa, faptul ca din octombrie vom avea posibilitatea sa urmarim continuarea si finalul aventurilor Inuysha & Co. face, cel putin din punctul meu de vedere, cat 100 de sezoane anime. Trailer-ele n-au prea dat buzna asa ca avem mai mult poze.

Sa vedem intai serialele:

11 eyes

Premiera: 6 octombrie 2009

Producator: Dogakobo

Nu stiu ce sa zic. De obicei ma atrag personajele care poarta eyepatch – vezi Ciel Phantomhive (Kuroshitsuji), Itsuki (Rental Magica) si de ce nu Zaraki Kenpachi (Bleach) – dar nu cred ca ma pot uita la un serial doar din acest motiv. Totusi melodia din PV e draguta. Incerc un episod.

Asura Cryin’ 2

Premiera: 01 octombrie 2009 (?)

Producator: Seven Arcs

Continuare a seriei inceputa in aceasta primavara. Recunosc ca am renuntat sa mai urmaresc primul sezon dar asta nu inseamna ca am renuntat cu totul la serie – nu cred ca este asa crappy cum spun unii.

Battle Spirits: Shounen Gekiha Dan

Premiera: 13 septembrie 2009

Serial de actiune produs de Sunrise, continuare la Battle Spirits: Shounen Toppa Version. Hmmm….card game. Sincer? Nu prea ma mai pasioneaza astfel de anime-uri.

Darker Than Black: Ryūsei no Gemini

Premiera: 12 octombrie 2009

Producator: Bones

Inca un sequel care imi aduce aminte ca trebuie sa reiau seria de unde am lasat-o in primul sezon. Oricum, primul sezon a avut destui fani asa ca sunt convinsa ca se vor bucara de aceasta continuare.

Fairy Tail

Premiera: 12 octombrie 2009

Productie: Satelight si A-1 Pictures

Faptul ca manga este pe lista mea de “plan to read” inseamna ca ceva mi-a retinut atentia atunci cand am citit info despre ea. Acum intrebarea este: Sa ma mai apuc de manga sau sa astept sa vad intai seria anime? Un lucru este cert: anime-ul se afla pe lista de vazut, pentru niciodata nu dau la o parte un potential foarte bun “magic anime”.

Inuyasha: The Final Act

Premiera: octombrie 2009

Producator: Sunrise

Cred ca nu mai este nimc de spus cu privire la acest ultim sezon. Il astept de atat de mult timp incat nici acum nu mi-a trecut bucuria anuntarii lui. Se pare ca vor fi (doar) 26 de episoade dar nu e batut in cuie ce spun eu.

Kaidan Restaurant

Premiera: octombrie 2009

Producator: Toei Animation

O serie realizata dupa o antologie cu povesti despre fantome. Nu ma tenteaza de nicio culoare. Daca vreti mai multe info cititi AICI

Kämpfer

Premiera: 1 octombrie 2009

Producator: Nomad

Hmmmm! In mod normal trec pe lista un serial cu actiune, lupte etc. doar ca, fiind vorba si de transformare baiat -> fata, am oarece retineri. Ii acord totusi sansa primelor 2-3 episoade. Sa vedem daca e ceva de capul lui.

Kimi ni Todoke

Premiera: 6 octombrie 2009

Producator: Production I.G.

Ei bine, ma astept ca seria asta sa fie cel mai bun shojo al anului 2009 si unul dintre cele mai bune seriale per total. Daca producatorii n-o dau in bara, cum n-au dat-o nici cu Eden of the East, cu siguranta ca asa va fi. Este cel de-al treilea manga pe care l-am citit (dupa Inuyasha si Skip Beat!), iar acum nu ma mai pot opri. Va recomand si voua sa cititi manga pentru ca este absolut delicioasa.

Kobato.

Premiera: 6 octombrie 2009

Producator: Madhouse

Faptul ca seria este realizata dupa o manga marca CLAMP este un punct forte. Faptul ca animatia este facuta de Madhouse este al doilea punct forte. Problema este ca nu prea am chef de un shojo de genul asta. Am sa fiu totusi cu ochii pe el. Wikipedia

Kuuchuu Buranko

Premiera: 15 octombrie 2009 (?)

Producator: Toei Animation

Sincer? Chiar nu stiu ce sa fac cu seria asta. Imaginile de pe site-ul oficial sunt cam ciudate, este realizat dupa o serie de povestiri scurte (deci nu ma tenteaza pentru ca nu are un plot continuu) insa, pe de alta parte, informatiile par interesante. Ma voi hotari pe parcurs.

Letter Bee

Premiera: 3 octombrie 2009

Producator: Studio Pierrot

Info-ul despre serie m-a intrigat destul de mult ca sa vreau sa urmaresc seria, plus ca vine de la un studio ale carui productii imi plac. Sa nu credeti ca va fi ceva in genul Bleach. Departe de asa ceva!

Cautand trailer la serie am gasit un special. Daca vreti sa va faceti o idee despre serie, va recomand sa-l vedeti. AICI

Miracle Train ~Ouedo-sen e Youkoso~

Premiera: 04 octombrie 2009

Producator: Yumeta Company

Mda. Dupa ce am avut impersonare de tari in Hetalia, acum avem impersonari de linii de cale ferata. Ma intreb ce poate sa mai apara. Un mare NU (cu toate ca mi se rupe sufletul dupa bishies )

Natsu no Arashi! 2

Premiera: 4 octombrie 2009

Producator: Shaft

N-am urmarit primul sezon in primavara, asa ca n-am sa urmaresc nici acest al doilea sezon, chiar daca la inceput am cochetat putin cu ideea de a urmari un anime legat de calatoria in timp.

Nogizaka Haruka no Himitsu: Purezza

Premiera: 5 octombrie 2009

Producator: Diomedea

Haruka se intoarce! Daca sunteti cu mine de ceva timp, stiti ca am pus primul sezon pe blog asa ca nu se poate altfel cu sezonul 2.

Nyan Koi!

Premiera: 1 octombrie 2009

Producator: AIC

Numar episoade: 12

Un baiat alergic la pisici se trezeste blestemat sa indeplineasca dorintele a 100 de pisici altfel va fi transformat el insusi intr-o pisica.

Cred ca niciodata nu trebuie sa dai la o parte o comedie buna, si cel putin asta se anunta a fi. Si unde mai pui ca grafica e in genul ce imi place mie…..

Queen’s Blade: Gyokuza no Tsugumono

Premiera: 24 septembrie 2009

Producator: ARMS

Asa cum spuneam, nu ma pasioneaza sa vad serii in care cuvintele de baza sunt EXTRA LARGE BREASTS indiferent daca plotul este bun. Banuiesc insa, ca vor fi destui care vor saliva in fata TV/comp.

Sasameki Koto

Premiera: 7 octombrie 2009

Producator: AIC

Nu ma tenteaza un anime yuri asa ca spun pas la el.

Seitokai no Ichizon

Premiera: 2 octombrie 2009 (?)

Producator: Studio Deen

Nu refuz sa vad un serial school life doar ca nu cred ca o poveste de genul asta poate sa fie atfel decat plictisitoare. Adica sa stau sa urmaresc cum un grup de pustani stau sa palavrageasca despre…nimic? Cititi si voi ce scrie pe MAL si daca intelegeti altceva sa ma anuntati si pe mine.

Shin Koihime†Musou: Otome Ryouran Sangokushi Engi

Premiera: 5 octombrie 2009

Producator: Dogakobo

Spinoff la seria Koihime†Musou pe care n-am vazut-o. Aceasta serie va avea aceeasi soarta. Pentru info cititi AICI.

Sora no Otoshimono

Premiera: 4 Octombrie 2009

Producator: AIC A.S.T.A.

Numar episoade: 12

Nici nu se pune problema sa vad ceva din seria asta. BLEAH!!!!

Tatakau Shisho – The Book of Bantorra

Premiera: 2 octombrie 2009

Producator: David Production

Subiectul plus trailer-ul m-au facut sa trec anime-ul pe lista “de vazut”. Sufletele celor morti sunt transformate in carti ce sunt tinute in Bantorra Library si pot fi citite de altii pentru a afla trecutul. Un razboi se isca intre Bantorra Library si o societate religioasa numita Sindeki Kyoudan. Grafica este pe placul meu si parca nici muzica nu e rea deloc (cel putin atat cat imi dau seama din trailer).

The Sacred Blacksmith

Premiera: 3 octombrie 2009

Producator: Manglobe

Va las sa va hotarati daca vreti sa-l vedeti, urmarind trailerul. La mine este pe lista de “DA” tocmai din cauza acestui trailer

To Aru Kagaku no Railgun

Premiera: octombrie 2009

Producator: JC Staff

Spinoff la To Aru Majutsu no Index axat pe Misaka. Cum Index mi-a placut, mai mult ca sigur ca am sa urmaresc si aceasta serie.

White Album 2

Premiera: octombrie 2009

Producator: Seven Arcs

M-am chinuit sa termin primul sezon asa ca in niciun caz n-o sa ma apuc de-al doilea. BOOOOORING.

Yumeiro Pâtissière

Premiera: 4 octombrie 2009

Producator: Studio Pierrot

Numar episoade: 13

Comedie, fantasy, school life, adaptare dupa manga cu acelasi nume. Povestea unei pustoaice ce viseaza sa ajunga patiser si pentru asta se inscrie la o scola de profil unde intalneste un “spirit al dulciurilor”

Cele cateva serii ramase pe dinafara nu merita pomenite asa ca asta ar fi cam tot. Daca reusesc sa ma eliberez din treburi, saptamana viitoare va spun si despre OVA-uri si filme.

Inceput pe 25 august, terminat pe 10 septembrie. GEEZ! Nici ca puteam sa fiu mai inceata.

[Via http://camkmeleon.wordpress.com]

No comments:

Post a Comment