Friday, September 18, 2009

Podzielę się z tobą swoim światem.../Amu Hinamori (Kanae Itō) – Colorful Heartbeat

Heya! U was też taka ładna pogoda? Bo u mnie przez cały dzień pięknie słoneczko świeci i w ogóle chce się żyć. Do tego zamiast WFu miałam dzisiaj sprzątanie świata i ominęło mnie bieganie . Ale za to zapisałam się na basen. Pływanie za darmo i do tego nauka jakiegoś profesjonalnego stylu. Nareszcie. Zawsze chciałam nauczyć się dobrze pływać, a do tej pory nigdy nie miałam okazji. Trochę to ironiczne, że biegać musiałam na każdym WFie, a pływać nie mogłam prawie wcale, choć to jedyny sport, który naprawdę sprawia mi przyjemność. No i w naszym rejonie sprzątania wyjątkowo było czysto i skończyłyśmy  w piętnaście minut, a miałyśmy na to dwie godziny. Poszłyśmy więc na pyszne lody śmietankowo-poziomkowe . Później religia spędzona na słuchaniu muzyki, bo mieliśmy ją łączoną z dwoma innymi klasami, w tym z jedną, w której są wszyscy nasi starzy znajomi. Trochę mnie tylko matematyczka dzisiaj poddenerwowała, ale zaraz na przerwie dziewczyny tak mnie rozbawiły, że złość od razu mi przeszła. Mogę więc z czystym sumieniem powiedzieć, że dzień był udany. Aż sobie włączyłam piosenkę Amu i napisałam notkę z nią.  To teraz jeszcze tylko Ikuto w przyszłym tygodniu i skończyłam etap piosenek z SC. Co wcale nie znaczy, że nie chcę dostać następnej porcji. Mam nadzieję, że pojawi się jeszcze jeden album z character songs, tyle że tym razem powinien się tam pojawić jeszcze Kukai. No, ale na razie nie skończyłam jeszcze tego albumu, więc nie będę myśleć o dalekiej przyszłości ^^

Mp3

Amu Hinamori (Kanae Itō) – Colorful Heartbeat.mp3

Piosenka przy pierwszym przesłuchaniu mnie nie zachwyciła i chyba jako jedyna z tej płytki nie wylądowała na mojej komóreczce. Później w ogóle jej nie słuchałam, ale kiedy włączyłam ją sobie przed chwilą, żeby przed napisaniem tego, przypomnieć sobie, jak brzmiała, doszłam do wniosku, że nie jest wcale taka zła

Tekst i tłumaczenie

Amu Hinamori (Kanae Itō) – Colorful Heartbeat.doc

Tekst jest taki sobie, nie zaskoczył mnie ani pozytywnie ani negatywnie. Pioseneczka trochę o miłości, trochę o poznawaniu siebie i wszystkich rzeczy, jakie przynosi świat. No i dzieleniu się nimi z wybraną osobą.

No comments:

Post a Comment