Thursday, October 8, 2009

Autumn 2009 Anime Season - jXr69 plans

No to i ja trochę w jesiennych kolorach.

No to może i ja odżyję i podzielę się z Wami moimi planami na bierzący sezon.

Nie będę podsumowywał za to w przeciwieństwie do dziewcząt sezonu letniego. Nie, że był totalnym fiaskiem czy sth like that, ale po prostu z racji, iż byłem martwy tudzież nic w nim nie opisywałem odpuszczę to sobie.

Więc krótko i zwięźle – co tym razem deklaruję się opisywać (i wyjątkowo nie poprzestać).

Darker than BLACK: Ryuusei no Gemini – z racji iż gnd już zaklepał sobie owy, będę dorzucał do jego nudziarstwa swoje trzy pensy.

Kimi ni Todoke – seryjka shoujo? czemu nie, każdemu czasami na jakąś – czy to w postaci mangi, czy też w postaci anime chętka przyjdzie. no może nie każdemu, ale przynajmniej ja tak mam. ^^

Z pewniaków to w sumie tyle. Może coś dojdzie w trakcie. W końcu oglądać będę więcej niż te 2 serie w ciągu seasonu, aczkolwiek co do reszty jeszcze nie mam wyrobionego zdania.

Pozdrawiam.

jXr69.

No comments:

Post a Comment