Tuesday, November 24, 2009

Anime - sezon zimowy 2009/10

Pojawiła się nowa rozpiska, jak łatwo zgadnąć na zimę ^^ O ile jeszcze ta kalendarzowa i astronomiczna się nie rozpoczęły, tak anime nie daje nam o sobie zapomnieć xD Cieszę się, że będzie nowy sezon, bo kolejna notka z tego rodzaju będzie już o wiośnie. Co mi się bardzo, bardzo podoba ^^ Za samą zimą przepadam średnio, ale zobaczmy, co nam tam przygotowano, nie ma tego dużo. W końcu jesień zaserwowała nam wysyp nowych serii, teraz chwila odpoczynku.

Nie wiem czy będę coś opisywać, na pewno Pierwsze Wrażenia napiszę, ale czy wezmę się za blogowanie całej serii nie jestem w stanie powiedzieć, bo nie wiem ile odcinków będą mieć serie jesienne, które opisuję. Jeszcze nie ma na ten temat żadnej wiadomości. Choć przecież Darker than Black będzie mieć 12 odcinków, czyli zakończy się przed zimą. Więc z czystym sercem m0gę sobie coś wybrać, nawet jak Fairy Tail przeciągnie się na następny sezon.

Notka na takiej samej zasadzie jak ta z sezonu jesiennego, zapraszam do lektury:)

Tytuł: Durarara!

Opis: Historia rozgrywa się w centrum Tokio, Ikebukuro. Grupy nastoletnich punków tworzą gangi i walczą ze sobą, ale obawiają się miejskiej legendy o bezgłowym motocykliście o imieniu „Dullahan”, który swoim czarnym motocyklem  pokonuje drogi bez świateł i dźwięku silnika. Ryuugamine Mikado jest normalnym uczniem szkoły średniej, który poszukuje nietypowych bytów. Kiedy sprowadza się do Ikebukuro zaczyna się szalony wyścig po głowy zabrane przez Dullahan’a.

Premiera: 07.01.2010

Liczba odcinków: 24

Dodatek: Trailer

Oglądam?: Tak, tak, tak! Motory i punki, tego zestawu nie mogę odpuścić.  Od jakiegoś czasu zaczynam się stawać właśnie punkiem (nie mam irokeza xD), a do tego zawsze chciałam mieć ścigacz. Dobra, mam dziwne marzenia. Na pewno nie odpuszczę tej serii. Już się nie mogę doczekać. Kolejny powód do obejrzenia, Ono Daisuke jako seiyuu jednego z głównych bohaterów. No to już na pewno nie odpuszczę!

Bloguję?: Zastanawiam się, ale chyba nie. Postaram się o Pierwsze Wrażenie.

Tytuł: Dance in the Vampire Bund

Opis: Po latach w ukryciu Mina Tepes, księżniczka starożytnego przymierza i władca wszystkich wampirów pragnie zmian. Używając ogromnych bogactw rodu Tepes spłaca cały narodowy, dług Japonii, w zamian żąda utworzenia „Specjalnej Strefy” na obrzeżach Japonii, która stanie się przyszłym rajem dla mieszkających tam wampirów.

Teraz, w wieczór przed epokową konferencją prasową, gdzie ma być ujawniona obecność wampirów w świecie, organizacje terrorystyczne i rywalizujące ugrupowania próbują powstrzymać Minę przed wygłoszeniem jej zmieniającego świat ogłoszenia.

Premiera: 01.2010

Liczba odcinków: –

Dodatek: –

Oglądam?: Kolejny mój temat, czyli wampiry. A to oznacza, że oczywiście nie odpuszczę. Krwi tu pewnie będzie tyle, co w Elfen Lied, ale mnie to nie przeszkadza. Lubię wampiry i takie tematy.Do tego kolejny mój ulubiony seiyuu, czyli Yuuichi Nakamura. Nie można przegapić.

Bloguję?: Nie, ale Pierwsze Wrażenie napiszę.

Tytuł: So・Ra・No・Wo・To

Opis: Historia ma miejsce w wymyślonym mieście Serze (modelowe miasta to hiszpańskie Fortece Cuenca i Alarcón) Długa wojna powoduje, że świat zbliża się ku upadkowi. Ludzie znikają z miast i ryby kończą swój żywot w morzach. W tym cichym świecie piątka dziewcząt pilnuje fortecy i gra na instrumentach dętych żywą muzykę.

Premiera: 01.2010

Liczba odcinków: 13

Dodatek: PV

Oglądam?: Niczym drugi K-ON! tylko w wojskowej scenerii. K-ON! był fajny i mi się podobał, zresztą lubię anime muzyczne, więc pewnie spojrzę.

Bloguję?: Nie.

Tytuł: Katanagatari

Opis: Historia ma miejsce w erze Eldo (17-19 wiek). Yasuri Shichika jest siódmym przywódcą szkoły Kyotou, uczącej sztuki walki mieczem. Wraz ze swoją siostrą Nanami żyje na wyspie Fushou. Na rozkaz Togame, samurajskiej generał wyrusza na wyprawę po 12 wielkiej wartości mieczy, wykutych przez legendarnego kowala Shikizaki Kiki.

Premiera: 01.2010

Liczba odcinków: 12

Dodatek: CM

Oglądam?: Nie wiem, ale raczej nie. Tematyka niby fajna, ale jako całość mnie odstrasza. Ta grafika mi nie podchodzi. Na pewno będzie to specyficzna seria, bo zajmują się nią twórcy Bakemonogatari, ale jeszcze się zastanowię.

Bloguję?: Nie.

Tytuł: Seikon no Qwaser

Opis: W Akademi św. Michała, Oribe Mafuyu poznaje chłopca o srebrnych włosach zwanego Alexander. Jest on Qwaserem (istotą, która potrafi manipulować żelazem i czerpać swoją siłę z mleka matki) Tajemnicza otaczająca ikonę przeistacza szkołę w miejsce walki pomiędzy Qwaserami.

Premiera: 01.2010

Liczba odcinków: 24

Dodatek: Trailer

Oglądam?: Tak, podoba mi się tematyka oraz grafika. Widać, że ilość ecchi w odcinku będzie dość duża, ale jakoś to przetrwam. Zapowiada się naprawdę fajna seria akcji.

Bloguję?: Pierwsze Wrażenie.

Tytuł: Baka to Test to Shoukanjuu

Opis: Akihisa Yoshii uczęszcza do Akademii, gdzie wyniki testów determinują przydział do klas. I tak w klasie A, z wygodnymi fotelami i klimatyzacją, lądują geniusze, a Akihisa jest w klasie F, najgorszej, w której znajdują się tanie meble i tatami (japońskie maty). Zbiera on uczniów klasy F do zdobycia wyższych klas i użycia fantastycznych stworzeń w walce o przywództwo w szkole.

Premiera: 01.2010

Liczba odcinków: –

Dodatek: Trailer

Oglądam?: Coś mi tu Zero no Tsukaimą pachnie xD A że jeszcze tej serii nie obejrzałam, to wolę poczekać z tą. Kiedyś na pewno, ale nie teraz.

Bloguję?: Nie.

Tytuł: Ookami Kakushi

Opis: Hiroshi Kuzumi, 16 –letni chłopak przeprowadza się do pozornie spokojnej wioski Jogamachi. Górska wioska umiejscowiona jest nad rzeką, która oddziela Stare Jogamachi od Nowego. Młody Hiroshi szybko odkrywa, że starożytne i tajemnicze zwyczaje są pielęgnowane w wiosce od wieków. Lekko oszołomiony Hiroshi próbuje dostosować swoje życie do środowiska. Mimo że nigdy nie był typem wygrywającym konkursy popularności, szybko zdobywa sympatię nowej klasy, z wyjątkiem przewodniczącej Nemuru Kushinady, która jedynie kazała trzymać się mu z daleka od starej części wioski. To właśnie tam czeka na niego groza i tajemnica.

Premiera: 01.2010

Liczba odcinków: –

Dodatek: OP

Oglądam?: Tak, jak najbardziej. Podoba mi się tematyka, podoba mi się op. Jak najbardziej moje klimaty pod względem muzyki i fabuły. Już nie mogę się doczekać.

Bloguję?: Tak, to mój faworyt na zimę.

Tytuł: Omamori Himari

Opis: Yuuto jest zwyczajnym uczniem liceum, który właśnie skończył 16 lat. Jego przyjaciółka z dzieciństwa Rin opiekuje się nim od momentu, kiedy jego rodzice umarli. Nagle w jego życie wkracza dziewczyna o imieniu Himari. Jest ona kobietą – kotem, która przysięga chronić Yuuto. Jedynym, małym problemem jest to, że Yuuto jest uczulony na koty.

Premiera: 01.2010

Liczba odcinków: –

Dodatek: –

Oglądam?: Nie, mam już dość duże plany na zimę, do tego serie z jesieni. Coś mi tu pachnie Nyan Koyi! Tam też główny bohater ma uczulenie na koty. Tego samego po raz kolejny nie chcę oglądać.

Bloguję?: Nie.

Tytuł: Ladies vs. Butlers!

Opis: Hino Akiharu stracił swoich rodziców, kiedy był mały i został zaadoptowany przez rodzinę wujka. Ale zauważył, że jego wujek chce zgarnąć majątek rodziców chłopca, więc decyduje się zapisać do szkoły z internatem – Hakureiryou. Jednakże jego wygląd straszy dziewczyny, które stanowią większość społeczności uczniowskiej. Nie jest w stanie dogadać się ze uczniami ze swojej klasy, ale spotyka swoją przyjaciółkę z dzieciństwa Saikyou Tomomi.

Premiera: 05.01.2010

Liczba odcinków: –

Dodatek: Trailer

Oglądam?: Nie. Choć ostatnio miałam ochotę na jakąś haremówkę, ale nie będę mieć czasu na tyle serii. Są ciekawsze w tym sezonie.

Bloguję?: Nie

 

To by było na tyle z tego co wybrałam. Dodam jeszcze całą rozpiskę

V1

A gdzie jest Kuroshitsuji ja się pytam? Podobno miało być w styczniu, a ja tu nie widzę ;cc Może jeszcze będzie V2 i tam się znajdzie. Taką mam nadzieję. Wtedy ta seria będzie pewniakiem do opisywania, o ile oczywiście będzie.

[Via http://onlyheaven.wordpress.com]

No comments:

Post a Comment